Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Digital & HR
16 grudnia, 9.00-13.30

Blok V (9.00-11.00)

O czym pamiętać w nowym roku w kontekście bezpieczeństwa danych?

9.05-9.50 – Największe wyzwania cyberbezpieczeństwa dla polskich firm w 2022 r. (R. Kaczorek)a) z jakimi cyberzagrożeniami i wyzwaniami mierzyły się polskie firmy w 2021b) jakie nowe zagrożenia może przynieść 2022 r.c) jakich zmian w przepisach prawa i wymaganiach bezpieczeństwa można się spodziewać w 2022 r.
9.50-10.00 – Przerwa
10.00-11.00 – RODO – co nowego w obszarze ochrony danych osobowych w 2022 r. (K. Rączkowiak)a) Czy należy zmienić praktykę w wyznaczaniu okresów przetwarzania danych osobowych? Często ustalamy okres przetwarzania danych osobowych w oparciu o okres przedawnienia roszczeń. Jak na tę praktykę wpłyną wyroki WSA, których uzasadnienia ukazały się w drugiej połowie 2021 r.? Czy czekają nas zmiany w 2022 r.?b) Ochrona danych osobowych sygnalisty. Co wiemy o przetwarzaniu danych osobowych sygnalistów w przededniu rozpoczęcia stosowania nowych przepisów? Czy przepisy krajowe mocno wpłyną na wytyczne ochrony danych zawarte w dyrektywie unijnej? c) E-privacy – czy rzeczywiście wpłynie na ochronę danych osobowych? Czy w roku 2022 rzeczywiście czeka nas RODO 2.0? W ostatniej części dyskusji zastanowimy się nad ewentualnymi nowymi obowiązkami dla przedsiębiorców i prawdopodobieństwem ich pojawienia się w roku 2022.
11.00-11.10 – Przerwa

Blok VI (11.10-13.30)

Jakie trendy ze świata cyfrowego mogą być ważne dla Twojej firmy w 2022 roku?

11.10-12.10 – W 2022 roku postaw na skuteczną komunikację wewnętrzną w dobie pracy hybrydowej (M. Leńczuk)a) Digital workplace - cyfrowe środowisko pracyb) Jakiej wiedzy potrzebują Twoi pracownicy i ile czasu tracą, aby ją zdobyć w organizacji?c) Jak zbadać potrzeby pracowników na różnych stanowiskachd) Jak zaprojektować architekturę informacji w bazie wiedzye) Jak wprowadzić zmiany w cyfrowym środowisku pracy, żeby pracownicy je polubili?
12.10-12.20 – Przerwa
12.20-13.30 – W 2022 roku zacznij zarabiać na Elektronicznej Obsłudze Klienta (A. Turalińska)a) Skuteczny portal klienta, czyli jaki?b) Jak wygląda proces?c) Jak wykorzystać eBOK, aby zwiększyć sprzedaż?d) Jak przygotować firmę do wdrożenia elektronicznej obsługi klienta?e) Ewaluacja i rozwój narzędzia